Napisane przez: adam | 21/10/2010

Mazury (obóz szkoleniowy BTA Gertis) (14 dni)


Z : Wilkasy do Wilkasy (03.09.2006 – 17.09.2006)
Wypływane godziny :
Odwiedzone porty : Giżycko ,Węgorzewo ,Mamerki , Sztynort ,”Zwierzyniecki Róg” ,”Zat. Zimny Kąt”
Jacht : bez nazwy (Tango 730 Sport)

Mój pierwszy kurs na którym występowałem w roli instruktora. To naprawdę nie łatwa praca szczególnie kiedy robi się to pierwszy raz, szczególnie kiedy uczy się żeglarstwa, etykiety i zachowania na jachcie osoby dorosłe po 40-tce które nie zawsze mają ochotę współpracować pomimo celu który przed nimi stoi.. Udało mi się jednak przez to przejść obronną ręką z czego jestem bardzo zadowolony. Dzięki temu obozowi poznałem bliżej uroki pracy instruktora. Poznałem także dobrego żeglarza i kolegę Adama Górala który potem wielokrotnie brał udział wraz ze mną w żeglarskich przedsięwzięciach..


Skomentuj

Kategorie

